Do zadań Referatu Obsługi Klienta należy:
- zapewnienie organizacyjno-biurowej i technicznej obsługi realizacji zadań Wydziału Geodezji – we współpracy z Wydziałem Organizacji i Kadr,
- współpraca z Wydziałem Organizacji i Kadr w zakresie administrowania nieruchomością w której zlokalizowany jest wydział,
- prowadzenie kancelarii wydziału–przyjmowanie i wysyłanie przesyłek oraz prowadzenie ich rejestru,
- współpraca z koordynatorem czynności kancelaryjnych w zakresie przestrzegania zasad wykonywania czynności kancelaryjnych,
- archiwizacja i współdziałanie z Wydziałem Organizacji i Kadr w zakresie zdawania akt,
- zapewnienie kompleksowej obsługi klientom bezpośrednio zgłaszającym się do Wydziału Geodezji,
- udostępnianie informacji zawartych w operacie ewidencyjnym w formie: wypisów z rejestrów, kartotek i wykazów tego operatu, wyrysów z mapy ewidencyjnej, a także ustalanie opłat w związku z udostępnieniem tych informacji,
- ewidencjonowanie i obsługa wniosków o udostępnienie materiałów zasobu, w zakresie baz danych EGiB, GESUT, bazy danych obiektów topograficznych BDOT500, mapy zasadniczej i mapy ewidencyjnej oraz kopii innych materiałów zasobu zgromadzonych
w EGiB, - udzielanie informacji osobom zgłaszającym się do Wydziału w sprawach należących do kompetencji Wydziału Geodezji.