Referat Obsługi Klienta

Do zadań Referatu Obsługi Klienta należy: 

  1. zapewnienie organizacyjno-biurowej i technicznej obsługi realizacji zadań Wydziału Geodezji – we współpracy z Wydziałem Organizacji i Kadr, 
  1. współpraca z Wydziałem Organizacji i Kadr w zakresie administrowania nieruchomością w której zlokalizowany jest wydział,
  2. prowadzenie kancelarii wydziału–przyjmowanie i wysyłanie przesyłek oraz prowadzenie ich rejestru,
  3. współpraca z koordynatorem czynności kancelaryjnych w zakresie przestrzegania zasad wykonywania czynności kancelaryjnych, 
  1. archiwizacja i współdziałanie z Wydziałem Organizacji i Kadr w zakresie zdawania akt,
  2. zapewnienie kompleksowej obsługi klientom bezpośrednio zgłaszającym się do Wydziału Geodezji, 
  1. udostępnianie informacji zawartych w operacie ewidencyjnym w formie: wypisów z rejestrów, kartotek i wykazów tego operatu, wyrysów z mapy ewidencyjnej, a także ustalanie opłat w związku z udostępnieniem tych informacji,  
  1. ewidencjonowanie i obsługa wniosków o udostępnienie materiałów zasobu, w zakresie baz danych EGiB, GESUT, bazy danych obiektów topograficznych BDOT500, mapy zasadniczej i mapy ewidencyjnej oraz kopii innych materiałów zasobu zgromadzonych
    w EGiB,
  2. udzielanie informacji osobom zgłaszającym się do Wydziału w sprawach należących do kompetencji Wydziału Geodezji.